Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه هماهنگی تعاون روستایی آذربایجان شرقی و شبکه اجتماعی رسالت

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی از برگزاری جلسه هماهنگی تعاون روستایی آذربایجان شرقی و شبکه اجتماعی رسالت استان خبر داد.

برگزاری جلسه هماهنگی تعاون روستایی آذربایجان شرقی و شبکه اجتماعی رسالت

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، علی اکبر نژادرضا در حاشیه این جلسه ضمن اعلام این خبر گفت: در این جلسه که با حضور مهندس عباس زاده مدیر شبکه توسعه اجتماعی رسالت استان و هیئت همراه برگزار گردید ضمن تاکید بر همکاری گستره در جمیع موارد، تفاهم نامه سازمان مرکزی تعاون روستایی با شبکه توسعه اجتماعی رسالت مورد بحث و بررسی کامل قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این نشست به منظور عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه در سطح استان مقرر شده ضمن شروع همکاری ها، اطلاع رسانی از طریق تعاون روستایی استان برای تشکلهای تعاونی تحت پوشش و مدیریت شبکه توسعه اجتماعی برای همیاران اجتماعی در شهرستانها صورت پذیرفته و موارد جزئی در جلسات آتی مورد بحث و بررسی بیشتر قرار گیرد.

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی در پایان گفت: استفاده از ظرفیت ها و تسهیلات سامانه همیاری قرض الحسنه، سامانه بازار و سامانه اعتبار سنجی توسط اعضای تعاونیها از محورهای همکاری بین سازمان تعاون روستایی و شبکه اجتماعی رسالت می باشد که بزودی با عملیاتی شدن این تفاهمنامه در سطح استان ، اعضای تعاونیها و کارکنان از مزایای شبکه اجتماعی رسالت بهره مند خواهند شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید