Iranian Agriculture News Agency

کاظم زاده در گفتگو با ایانا خبر داد:

کارگاه تخصصی عکاسی ویژه همکاران روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

کارگاه آموزشی تخصصی عکاسی ویژه همکاران روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با حضور استاد حسن مرادیان برگزار شد.

 کارگاه تخصصی عکاسی ویژه همکاران روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این کارگاه در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه عکس کاربرد و نقش بسیار مهمی در روابط عمومی، اطلاع رسانی و انتقال مفاهیم به مخاطبان دارد گفت: عکاسی تلفیقی از تکنیک و تاکتیک است و این دو در هنر عکاسی مکمل یکدیگر هستند و شناخت خوب ابزار و امکانات دوربین و استفاده مناسب از این امکانات در کنار کادربندی، جاگیری مناسب نسبت به سوژه و خلاقیت از اصول اولیه عکاسی هستند.

 وحید کاظم زاده به سرفصل های کارگاه عکاسی روابط عمومی اشاره نموده و گفت: مبانی عکاسی خبری، تنظمیات لنز ، تکنیکهای عکاسی خبری برای کارمندان روابط عمومی، آموزش استفاده از لنزهای مختلف برای عکاسی خبری، سوژه یابی عکاسی خبری، اصول اولیه قوانین حقوقی و اخلاقی در حرفه عکاسی، چگونگی انتخاب سوژه و گزینش خبر، عکاسی خبری روابط عمومی، نماهاى عمومى در عکاسى خبرى روابط عمومی، نور، حضور در مراسمات و نشستهای خبری، آنالیز عکسها با دیگر عکاسان خبرگزاری ها و... از جمله محورهای مورد بحث در این کارگاه بود.

گفتنی است این کارگاه آموزشی تخصصی با حضور کارکنان روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و مسئولین روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها و ادارات تابعه سازمان و با تدریس استاد حسن مرادیان کارشناس، مدرس عکاسی و رئیس اداره رسانه های سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در اتاق جلسات سازمان به مدت ۴ ساعت برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید