Iranian Agriculture News Agency

حضور حداکثری خانواده بزرگ جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در انتخابات همگام با مردم هوشیار و بیدار ایران

دعوت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از کشاورزان جهت حضور گسترده در انتخابات

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در خصوص شرکت بهره برداران بخش کشاورزی و خانواده بزرگ جهادکشاورزی و دعوت از آحاد ملت جهت حضور در انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه ای صادر نمود.

دعوت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  از کشاورزان جهت حضور گسترده در انتخابات

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بر کسی پوشیده نیست که کشور عزیزمان امروز در آستانه یک رویداد سرنوشت ساز قرار گرفته تا با دستان پر مهر مردمانش، آینده ای پر افتخار را برای خود رقم زند؛ رویدادی که همچون خیزش عظیمی، دشمنان قسم خورده این نظام را مایوس و دوستداران انقلاب اسلامی را در سراسر جهان شادمان می کند.

انتخابات ۲۸ خرداد ماه فرصتی دوباره برای سازندگی و سرافرازی است. میدانی برای اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. ۴۳ سال تحریم ناجوانمردانه و دشمنی آشکار و همه‌جانبه دشمنان خارجی و غافلان داخلی نتوانست قطار عظیم انقلاب را متوقف کند، بلکه روز به روز به شکوه و عزت آن افزوده شد؛ و برغم کاستی های متاثر از تحریم های ظالمانه در معیشت و رفاه مردم، امید به آینده ای درخشان مردم عزیز ایران اسلامی  را از حمایت از نظام اسلامی و آرمان‌های نظام اسلامی بازنداشته است.

حقیقتا ملت ایران اسلامی نمونه های بی بدیل در طول تاریخ بوده و هستند؛ ملتی که آرمان‌هایش را با خون هزاران شهید در خون تپیده امضا کرده و حاضر به معامله خفت‌بار با مستکبران  مستبد نیست.

در این میان کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، جهادگران، بهره برداران و کشاورزان عزیز که به عنوان تامین کنندگان امنیت غذایی در نزد مردم شناخته می شوند دوشادوش آحاد ملت ، وسط میدان و در خط مقدم حاضرند و با روشنگری و بصیرت افزایی تلاش خواهند کرد تا اولاً مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای رقم بخورد که خود تیری سهمگین بر قلب دشمنان قسم خورده نظام و در راس آنها استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است ، ثانیاً اصلح ترین فرد انتخاب شود.

قاطبه کشاورزان برآنند تا سکان اجرایی کشور را به دستان قدرتمند و امین کاندیدای اصلح با کفایت، با ایمان، عدالت خواه، انقلابی و جهادی بسپارند تا مردم طعم خوش خدمت بی منت و مبارزه با فساد و بی عدالتی را بچشند.

در برهه حساس کنونی که چشم دنیا به چگونگی مشارکت مردم در انتخابات است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات انتظار می رود حماسه ای دیگر توسط کشاورزان، دامداران، عشایر و همه بهره برداران بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی خلق شود.

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از همه آحاد ملت غیور استان آذربایجان شرقی به ویژه کشاورزان دعوت به عمل می‌آورد و یقین دارد یکبار دیگر با حضور در پای صندوق های رای، وحدت و انسجام ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشاند.

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بر خود می بالد که همواره بعنوان یک بال توانمند انقلاب اسلامی در همه صحنه های انقلاب حضوری حماسی داشته و خصوصاً در دوران تحریم ظالمانه که با افتخار از استقلال و خودکفایی ایران اسلامی دفاع و نقش اساسی در امنیت غذایی کشور ایفا نمود، امسال نیز با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات همگام با مردم هوشیار و بیدار ایران سرافراز با حضور پر شور و آگاهانه ، حماسه ای دیگر با پشتوانه و همراهی همه  بهره برداران بخش کشاورزی و سربازان خط مقدم تولید، خلق خواهندکرد.

 

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید