Iranian Agriculture News Agency

رئیس دلنشگاه تبریز:

مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در بخش کشاورزی پتانسیل بالایی در توسعه کشاورزی دارد

توسعه اصلی در بخش کشاورزی استان با همکاری دانشگاه و سازمان جهاد کشاورزی امکان پذیر است

رئیس دانشگاه تبریز گفت: دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز با نزدیک به 130 هئیت علمی سرمایه و ظرفیت علمی و فنی بی مانندی در کشور دارد.

مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در بخش کشاورزی پتانسیل بالایی در توسعه کشاورزی دارد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، میررضا مجیدی در جلسه هم افزایی و بازدید رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از مرکز رشد و نوآوری کشاورزی دانشگاه تبریز به اهمیت بخش کشاورزی در کشور و استان آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: انتظارات زیادی از حوزه کشاورزی استان وجود دارد چرا که توسعه اصلی در بخش کشاورزی استان با توجه به تشکیلات بزرگ و حوزه های مختلف و فنی سازمان جهاد کشاورزی، ظرفیت و پتانسیلهای علمی در دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز و وجود زمین های زیاد با پتانسیل کشاورزی در استان امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز با نزدیک به 130 هئیت علمی سرمایه و ظرفیت علمی و فنی بی مانندی در کشور دارد، افزود: باید در راستای توسعه بخش کشاورزی با همکاری دانشگاه و سازمان جهاد کشاورزی استان قدم های بزرگی برداشت.

 مجیدی افزود: خوشبختانه تفاهم نامه ها و برنامه هایی بین طرفین در حال اجراست و نتایج مطلوبی هم در حال حاضر به دست آمده است و با ادامه این روند می توان به آینده خوشبین بود.

رئیس دانشگاه تبریز به توسعه مرکز رشد و نوآوری در دانشگاه ها کشور اشاره کرد و گفت: مرکز رشد در حوزه ها و رشته های مختلف در دانشکده ها توسعه پیدا کرده و با اجرای پروژه ها و طرحهای مختلف تخصصی سعی در افزایش تولید و بازدهی در حوزه های مختلف مخصوصاً حوزه کشاورزی است و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان می توان طرح های ارزشمندی را در راستای توسعه بخش کشاورزی اجرا نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید