Iranian Agriculture News Agency

آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه فضای سبز و پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه ایران در تبریز

هفدهمین نمایشگاه فضای سبز و پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، ابزار، ادوات باغبانی و تجهیزات گلخانه‌ای ایران- تبریز از سه شنبه ۱۸ خردادماه آغاز به کار کرده و تا بیست و دوم خردادماه تداوم خواهد داشت.

 آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه فضای سبز و پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه ایران در تبریز

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، این نمایشگاه‌ها در سالن آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شده و نمایندگانی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، فارس، مرکزی، گلستان و یزد در آن حضور یافته اند.

همچنین در این نمایشگاه‌ها، گل‌های آپارتمانی، بیرونی، کاج و کاکتوس، گل‌های فصلی، محصولات گیاهی و دارویی، بوته‌های پیوندی گل رز، نهاده‌هــای کشاورزی، جاگلدانی دیواری و زمینی، انواع کـودهای آمــاده کشت و ورمی کمپوست، انواع گل‌های زینتی، گلدان‌های تزئینی و سرامیکی، سم و کود ارگانیک، درختچه‌های مینیاتور بونسای و تراریوم و ... به نمایش گذاشته شده است.

هدف عمده از برگزاری این نمایشگاه‌ها نیز زیباسازی روزافزون شهرها، پاسخ به تنوع درخواست‌ها و رفع نیاز شهروندان به فضای سبز به عنوان مهمترین و اساسی ترین مقوله در زندگی شهرنشینی است.

دو نمایشگاه فوق از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ خردادماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جهت بازدید متخصصان و علاقمندان محترم دایر می باشد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید