Iranian Agriculture News Agency

رخشانی‌مهر خبر داد:

اتفاقات خوبی در حوزه آموزش وپرورش مناطق عشایری منطقه ارسباران خواهد افتاد

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اتفاقات خوبی در حوزه آموزش و پرورش مناطق عشایری منطقه ارسباران خواهد افتاد.

اتفاقات خوبی در حوزه آموزش وپرورش مناطق عشایری منطقه ارسباران خواهد افتاد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهراله رخشانی‌مهر در جلسه شورای عشایری شهرستان اهر که با حضور رئیس سازمان امور عشایر کشور و رئیس و اعضای فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: تعامل بین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، سازمان امور عشایر کشور با فراکسیون عشایری مجلس برای پیگیری و حل مشکلات جامعه عشایری برقرار است.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در حوزه آموزش و پرورش مناطق عشایری کشور علی‌الخصوص منطقه ارسباران خواهد افتاد، افزود: سال گذشته افتخار سفر به شهرستان اهر و هریس را داشتم و نماینده مردم اهر و هریس که عضو کمیسیون عمران مجلس هستند همواره از طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش در مجلس حمایت می‌کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: با همکاری نماینده مردم اهر و هریس؛ اعتبارات خوبی برای نوسازی و تجهیز مدارس در لایحه بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است و از این‌رو درخواست‌های آموزش و پرورش مناطق اهر و هریس در رابطه با نوسازی و تجهیز مدارس را در وزارت آموزش و پرورش تحقق می‌بخشیم.

رخشانی‌مهر خاطرنشان کرد: مطالبات نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند از مسائل و مشکلات مناطق آموزش و پرورش و آموزش و پرورش عشایری به حق است و طبق قولی که داده‌ایم در ایام نزدیک سفری مفصل به حوزه انتخابیه کلیبر خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید