Iranian Agriculture News Agency

مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی بازوان اجرایی سازمان جهاد کشاورزی در عرصه های تولید

جلسه ای فی مابین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به منظور هماهنگی هر چه بیشتربرای ساماندهی ، ایجاد و توانمند سازی مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی برگزار شد.

مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی بازوان اجرایی سازمان جهاد کشاورزی در عرصه های تولید

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در این جلسه از پتانسیل ایجاد شده در استان با تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی را که در راستای اجرای ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی و ابلاغیه سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران بوده ، به عنوان بازوان اجرایی سازمان جهاد کشاورزی در عرصه های تولید یاد کرد و خواستار همفکری برای توانمندسازی هر چه بیشتر اعضای این مراکز برای ارایه خدمات به بهره برداران و سوق دادن ایشان به سوی قرارداد های سهم بری دانش از تولید شد.

 شهرام شفیعی در راستای حمایت از این مراکز خواستار حمایت و پشتیبانی مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی شد و افزود: مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی می تواند حامی سازمان نظام مهندسی در اخذ وظایف غیرحاکمیتی و اخذ تسهیلات برای تجهیز و خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی برای ایشان باشد تا بتوانند خدمات بهتری را به بهره برداران ارایه نمایند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز آمادگی این مدیریت به جهت توانمندسازی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی را اعلام نمود و بیان داشت: این مدیریت می تواند در پیگیری واگذاری وظایف تصدیگری سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاهها به این مراکز ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبلیعی را همراهی نماید.

آیت الله عباد پور افزود: به جهت فرهنگ سازی می بایست نحوه ارتباط این مراکز با بهره برداران رسانه ای شود و مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی این امر را در برنامه خود لحاظ خواهد نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید