Iranian Agriculture News Agency

نژادرضا تاکید کرد:

ضرورت تشکیل روستا بازارها در آذربایجان شرقی جهت قطع دست واسطه ها

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت تشکیل روستا بازارها در آذربایجان شرقی جهت قطع دست واسطه ها تاکید نمود.

ضرورت تشکیل روستا بازارها در آذربایجان شرقی جهت قطع دست واسطه ها

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در راستای برنامه ریزی جهت نیل به اهداف سازمانی و سیاستهای شبکه در سال 1400 جلسه شورای هماهنگی  تعاون روستایی آذربایجان شرقی با حضور مدیر تعاون روستایی استان، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی و همچنین مدیران عامل اتحادیه استانی و شهرستانی در سالن سردارشهید حاج قاسم سلیمانی تعاون روستایی استان به صورت وبینار برگزار گردید.

 مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی در سالجاری ، آن را راهی برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و استفاده از ظرفیت شبکه مجازی برای تشکیل جلسات و تبادل نظر را نیاز ضروری در شرایط کرونایی دانست و گفت: برنامه ریزی چراغ راه رسیدن به اهداف است که در اول سال باید برنامه ریزی مشارکتی درست و منطقی و سخت کوشی را الگوی کار استان جهت نیل به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و شبکه تعاون روستایی قرار دهیم تا بتوانیم به وظیفه خود در راستای شعار سال عمل نماییم .

علی اکبر نژادرضا با بیان اینکه در برنامه ریزی، آسیب شناسی اقدامات گذشته و بازخورد مثبت می تواند به مانع زدایی و پشتیبانی از تولید کمک کند بر تکمیل زنجیره تولید در هر شهرستان براساس مزیت محصول آن شهرستان تاکید کرد و در ادامه به تشریح سایر برنامه های استانی وشهرستانها پرداخته و از معاونین و روسای ادارات استانی خواستار برنامه ریزی و چاره جویی مشکلات مطرح شده شهرستانها شد .

معاون بازرگانی مدیریت تعاون روستائی استان نیز در این جلسه به تشریح برنامه های حوزه فنی و بازرگانی محصولات کشاورزی پرداخت و در سخنان خود به تبادلات بین شبکه ای ملی، استانی و شهرستانی اشاره کرد.

 جعفر لاهوتی در مورد ایجاد روستا بازار و ضرورت تشکیل روستا بازارها جهت قطع دست واسطه ها در آشفته کردن عرضه و تقاضا در اولین فرصت تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه روسای اداره بازرگانی، خدمات فنی، حسابرسی و آموزش به تشریح برنامه و طرح های حوزه خود در سال جدید پرداختند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید