Iranian Agriculture News Agency

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان با جانباز جهادگر حاج ابراهیم شیروانی

جانبازان جهادگر ، یادگاران دوران ایثار و شهادت هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با رزمنده و جانباز جهادگر حاج ابراهیم شیروانی دیدار و با اهدای لوحی از وی تقدیر نمود.

جانبازان جهادگر ، یادگاران دوران ایثار و شهادت هستند

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  سیدعلی مختاری در این دیدار که  یوسف شیخ زاده رئیس اداره امور ایثارگران سازمان، حاج حسین مردانلو مدیرعامل کانون سنگرسازان بی سنگر استان و رزمنده جانباز  حاج سهراب حیدرزاده مسئول ماشین آلات تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهادسازندگی آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است تصریح کرد: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، افزود: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان جهادگر سرمایه و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با صبر خود همواره قوت قلبی برای آحاد جامعه محسوب می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران، تنها کاری است که می شود در برابر حماسه‌های عظیم و به‌یادماندنی و الهی که شهدا و جانبازان و آزادگان خلق کردند، انجام داد افزود: جهادگران و جانبازان ستگرساز بی سنگر از جان خود گذشتند و با درس ایثارگری، صحنه های حماسه ساز جنگ را رقم زدند لذا ملاقات با شاهدان زنده و ایثارگران را برای خود بسیار پر ارزش می دانم چراکه شما یادگاران دوران حماسه و ایثار هستید و شمیم بوی شهدا را دارید.

در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، جانبازان و ایثارگران ایران اسلامی با اهدای لوحی که به امضای رئیس  سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی رسیده بود از صبر و استقامت رزمنده جهادگر تجلیل و در خاتمه  یک اصله نهال درخت انجیر در باغچه حیاط ایشان توسط مهندس مختاری غرس شد.

گفتنی است آقای حاج ابراهیم شیروانی پیشکسوت جهاد و شهادت و از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و با ۱۰۵ ماه حضور در جبهه و با ۲۵درصد جانبازی یکی از زبده ترین رانندگان دستگاههای سنگین  بود که در کنار نقش تاثیرگذارشان در عملیاتها نمازهای عاشقانه ایشان ورد زبان همرزمانشان بود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید