Iranian Agriculture News Agency

فتحی خبر داد:

تامین گوشت مرغ مورد نیاز ماه مبارک رمضان در استان آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در مصلی اعظم بناب با حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب دیدار و گفتگو نمود.

تامین گوشت مرغ مورد نیاز ماه مبارک رمضان در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در این دیدار که  فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دامپزشکی استان و مدیر تعاون روستائی استان نیز حضور داشتند ضمن ارائه گزارشی از تامین و تولید کالاهای اساسی به ویژه تامین نهاده های دامی مورد نیاز مرغداران در استان آذربایجان شرقی گفت: همه نهاده های مورد نیاز مرغداران در شرایط فعلی تهیه و تامین گردیده و با قیمت‌های مصوب در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جوجه‌ریزی به حد کافی در واحد‌های پرورش طیور صورت گرفته و نگرانی بابت تامین مرغ در ماه رمضان نداریم از تشکیل قرارگاه ساماندهی گوشت مرغ خبر داد و گفت: این قرارگاه با هدف آرامش بخشی در زمینه تولید، توزیع و نظارت بر قیمت مرغ تشکیل شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: با بهبود روند توزیع مرغ در تمام شهرستانها، در یک تا دو روز آینده آرامش بیشتری را در بازار شاهد خواهیم بود .

وی از اقدامات انجام شده در خصوص کنترل قیمت مرغ و تامین مرغ مصرفی شهرستان ها از جمله شهرستان بناب طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر مشکلی به لحاظ عرضه و تقاضای مرغ در شهرستان بناب نداریم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید