Iranian Agriculture News Agency

جعفروند در گفتگو با ایانا خبر داد:

مصرف سرانه ماهی در استان آذربایجان شرقی به 7.5 کیلوگرم رسید

تولید محصولات شیلاتی آذربایجان شرقی به ۸ هزار و ۳۹۰ تن رسید

مدیر شیلات و امورآبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در نخستین روزهای سال نو از بازار ماهی و فروشگاه ماهی خوب در شهر تبریز بازدیدکرد.

مصرف سرانه ماهی در استان آذربایجان شرقی به 7.5 کیلوگرم رسید

 قاسم جعفروند در این بازدید ضمن دیدار با مدیران فروشگاهها، کیفیت آبزیان و قیمت ارائه شده آنها را بررسی کرد.

وی در حاشیه این بازدید که با همراهی کارشناس مسئول بهبود کیفیت و فرآوری آبزیان  و کارشناس بهبود کیفیت و فرآوری آبزیان مدیریت شیلات انجام گرفت در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با ارائه راهکارهای مناسب،  شیوه های تحویل آبزیان با کیفیت بالا و قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتریان را متذکر شد.

 مدیر شیلات و امورآبزیان  سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  اعلام کرد: به حول و قوه الهی در سال 1400 جهت ارج نهادن به نظرات همشهریان،  نظارت کارشناسان و مسئولان این مدیریت از فروشگاههای و رستورانهای آبزی استان به خصوص در شهر تبریز پر رنگتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه سرانه مصرف ماهی و آبزیان در استان آذربایجان شرقی به 7.5 کیلوگرم در سال 99 رسیده است ادامه داد: استان آذربایجان شرقی با تولید  8 هزار و 390 تن محصولات شیلاتی در پایان سال گذشته، در تولید شیلات و آبزیان حدود 9.5 درصد از برنامه ششم توسعه کشور جلوتر می باشد.

 جعفروند فرهنگ سازی برای مصرف مواد غذایی دریایی را در استان ضروری دانست و افزود:در این راستا دولت برنامه های متنوع فرهنگی را در نظر گرفته است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید