Iranian Agriculture News Agency

تجلیل رئیس منطقه ۴ دامپزشکی کشور از رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

لزوم پویایی شورای اطلاع رسانی دامپزشکی/ پیشتازی آذربایجان شرقی در تشکیل شورای اطلاع رسانی

دومین جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی به ریاست مدیرکل دامپزشکی استان و ئیس منطقه ۴ دامپزشکی کشور و با حضور معاونین دامپزشکی و رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

لزوم پویایی شورای اطلاع رسانی دامپزشکی/  پیشتازی آذربایجان شرقی در تشکیل شورای اطلاع رسانی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در این جلسه ابلاغ  تشکیل شورای اطلاع رسانی از طرف سازمان دامپزشکی را اقدام مثبتی دانست و گفت: اداره کل دامپزشکی  استان آذربایجان شرقی در مرحله اقدام به آن نسبت به سایر استانها پیشتاز بوده است.

 امیرحسین بهداد ضمن آرزوی آغاز سالی سرشار از آرامش و سلامت، موفقیت، شادکامی و توفیقات روزافزون ، از زحمات  کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان و سایر همکاران و از تعامل و همکاری وی با بخش روابط عمومی دامپزشکی استان قدردانی نموده و بر ضرورت ادامه این تعاملات و همکاریها و لزوم پویایی شورای اطلاع رسانی دامپزشکی  تاکید نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان و رئیس منطقه ۴ دامپزشکی کشور در پایان این جلسه با اهدای لوحی از  وحید کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به جهت تعامل و همکاری تنگاتنگ با روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان در طول سال ۹۹ تقدیر نمود.

گفتنی است در این مراسم از آقای محمد پاسبانی تصویربردار سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و سیدهادی موسوی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان به عنوان فعالترین اداره تابعه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در سامانه تاک تجلیل شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید