Iranian Agriculture News Agency

فتحی خبر داد:

انعقاد قرارداد عاملیت 11 پروژه کشاورزی آذربایجان شرقی به مبلغ یک هزارمیلیارد ریال با بانک کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از انعقاد قرارداد عاملیت 11 پروژه کشاورزی به مبلغ یک هزار میلیارد ریال با بانک کشاورزی در راستای جهش تولید خبر داد.

 انعقاد قرارداد عاملیت 11 پروژه کشاورزی  آذربایجان شرقی به مبلغ  یک هزارمیلیارد ریال با بانک کشاورزی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی  در چهارمین جلسه بررسی آخرین اقدامات پروژه های جهش تولید استان، از انعقاد قرارداد عاملیت 11 پروژه کشاورزی به مبلغ 100 میلیارد تومان با بانک کشاورزی خبر داد و افزود: پیگیر انعقاد تفاهم نامه هفت پروژه دیگر کشاورزی در راستای جهش تولید در استان با سایر بانک‌ها هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی صوفیان، این پروژه را از مهمترین پروژه های پیشران جهش تولید استان برشمرد.

داود بهبودی از اعضای جلسه درخواست کرد تا پایان سالجاری قراردادهای پروژه های تفاهم جهش تولید را به مرحله انعقاد قرارداد عاملیت برسانند.

وی تاکید کرد: لازم است مدیران دستگاه های اجرایی از تمام ظرفیتهای استانی و ملی جهت عملیاتی سازی جهش تولید در استان استفاده کنند.

در این جلسه دستگاههای اجرایی و بانک های استان آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص تفاهم نامه جهش تولید استان را ارائه کردند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید