Iranian Agriculture News Agency

غرس یک اصله نهال میوه توسط رئیس کل دادگستری استان به مناسبت هفته درختکاری

اجازه دست اندازی به منابع طبیعی از ناحیه هیچ کسی داده نمی‌شود

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: با کسانی که با تعرض به اراضی ملی موجب تضییع حقوق عامه شوند بر اساس قانون و قاطعانه برخورد شده و اجازه دست اندازی به سودجویان در اراضی ملی داده نمی‌شود.

غرس یک اصله نهال میوه توسط رئیس کل دادگستری استان به مناسبت هفته درختکاری

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، موسی خلیل الهی به همراه  اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رحیم مهردادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، یک اصله نهال میوه غرس کرد.

وی در حاشیه این آیین با بیان اینکه جنگل ها و آب و مراتع ذخایری ارزشمند بوده و بهره‌مندی از آن حق همه مردم است، اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی وظیفه همگان بوده و تعرض به آن از ناحیه هیچ کسی قابل قبول نیست.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اضافه کرد: حفاظت از جنگل ها، اراضی ملی و دیگر منابع طبیعی با توجه به اینکه یکی از مصادیق حقوق عامه بوده، جزو اولویت های دستگاه قضایی است.

وی ادامه داد: با کسانی که با تعرض به اراضی ملی موجب تضییع حقوق عامه شوند بر اساس قانون و قاطعانه برخورد شده و اجازه دست اندازی به سودجویان در اراضی ملی داده نمی‌شود.

 خلیل الهی قبل ازغرس نهال در نشستی ازعوامل اجرایی جهادکشاورزی و منابع طبیعی بابت اقدامات موثردرحفظ کاربری اراضی کشاورزی و صیانت از انفال تقدیر کردند.

گفتنی است  در این نشست از همراهی و همکاری دستگاه قضایی در انجام ماموریتهای جهادکشاورزی و منابع طبیعی توسط رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی قدردانی شده و گزارشی ازاقدامات انجام یافته درطول یکسال گذشته توسط مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی ارایه شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید