Iranian Agriculture News Agency

صدیقیان در گفتگو با ایانا خبر داد:

آغاز توزیع 480 تن مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در آذربایجان شرقی

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی از آغار توزیع 480 تن مرغ منجمد آماده طبخ طرح تنظیم بازار، به منظور تعدیل قیمت‌ها در سطح بازار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خبر داد.

 آغاز توزیع 480 تن مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در آذربایجان شرقی

کریم صدیقیان در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: مرغ منجمد آماده طبخ به اندازه کافی تامین و جهت عرضه در بازار ذخیره سازی شده است و برای عرضه در ایام پایانی سال و شب عید نیز برنامه ریزی های لازم انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ آماده طبخ تازه در سطح بازار استان، شرکت پشتیبانی امور دام استان پس از اخذ مجوزهای لازم، اقدام به توزیع مرغ منجمد داخلی کشتار شده در سطح استان کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان ادامه داد: قیمت مصوب مرغ منجمد آماده طبخ درب سردخانه ۱۴ هزار تومان و برای مصرف کننده ۱۵هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است که با اخذ معرفی نامه از سازمان صمت توسط عاملین توزیع می شود.

وی اضافه کرد: گوشت مرغ های توزیعی مربوط به بهترین کشتارگاه‌های استان و به لحاظ کیفی، وزن و سیستم نگهداری از جمله انجماد سریع در بالاترین سطح استاندارد قرار دارند.

 صدیقیان با بیان اینکه محدودیتی برای توزیع مرغ منجمد در سطح آذربایجان شرقی وجود ندارد و پس از اتمام سهمیه 480 تنی باز هم مرغ منجمد عرضه خواهد شد افزود: این شرکت همچنین آمادگی توزیع تا تعادل نسبی بازار را با قیمت فوق الذکر دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید