Iranian Agriculture News Agency

صادرات محصولات تولیدی کشاورزی، در گرو توجه به زنجیره تولید

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: توجه تولیدکنندگان و مسؤولان به زنجیرۀ تولید و اهمیت دادن به مقولۀ تولید محصول سالم، کاری زیربنایی است و زمینه ساز صادرات اصولی محصول به کشورهای خارج را فراهم خواهد کرد.

صادرات محصولات تولیدی کشاورزی، در گرو توجه به زنجیره تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سیدعلی مختاری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر جهادکشاورزی شهرستان  آذرشهر طی سخنانی گفت: نه تنها معیشت روزمره و گذران زندگی بهره برداران اهمیت دارد بلکه باید به زنجیره تولید هم اهمیت داده شود.

وی افزود: برخی محصولات در بخشهای مختلف استان یا حتی کشور تولید شده و به شهرستان آذرشهر انتقال می یابند سپس مورد فرآوری قرار گرفته و به جاهای دیگر صادر می شود.

مختاری در ادامۀ سخنان خود گفت: چنانچه استانداردهای لازم را از لحاظ کیفیت و حد مجاز سموم رعایت کنیم و محصول سالم تولید کنیم، امکان صادرات مناسب هم میسر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص جهش تولید اشاره کرد و گفت: جهش تولید امری خطیر است که مسؤولان، همگام با بهره برداران باید بستر کار را فراهم کنند و جهش تولید به این مفهوم است که هرکس در جایگاه خود، تلاش بیشتری به خرج دهد و چرخ اقتصاد مملکت، تولید محصولات و صادرات فراهم شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید