Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از برترین‌های بخش کشاورزی در شهرستان هشترود

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود، گفت: همه کشاورزانی که در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند نمونه هستند.

تجلیل از برترین‌های بخش کشاورزی در شهرستان هشترود

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مجید احمدی در حاشیه برگزاری آئین تجلیل از برترینهای بخش کشاورزی جهادکشاورزی شهرستان هشترود که با حضور امام جمعه شهرستان،  امینیان فرماندار شهرستان و کشاورزان پیشرو از برترین های بخش کشاورزی در سالن اجتماعات مدیریت شهرستان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: هدف از برگزاری این آیین، ارج نهادن به زحمات و تلاش روستاییان، تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی، استفاده از ظرفیت برترین ها به عنوان الگوهای مناسب برای انتقال تجربیات و دانش فنی به دیگر کشاورزان است.   

وی، ادامه داد: آقای محمد تقی ممی پور از کشاورزان پیشرو ما توانسته با تولید 2.3 تن حبوبات دیم  با سطح زیرکشت 12 هکتار نمونه ملی را به خود اختصاص دهد. ایشان با شاخص هایی همچون شرکت در کلاس های آموزشی ترویجی، مدیریت مناسب عملیات تهیه زمین، بکارگیری توصیه های فنی در کلیه مراحل زراعی و رعایت زمان مناسب کاشت و برداشت به این مقام دست یافته است.

 احمدی، افزود: علاوه بر نمونه ملی 4 نفر از کشاورزان در زمینه تولید بذر گندم دیم، تولید ذرت علوفه ای، بیمه گذار نمونه محصولات زراعی و زراعت کار نمونه چوب در رتبه نخست سطح استانی برگزیده شداند.  

لازم به ذکر است در این مراسم همچنین از 9 نفر از کشاورزان و تولیدکنندگان برتر شهرستانی در زیر بخش های مختلف کشاورزی و 3 نفر از مدیران عامل اتحادیه شرکت های تعاونی نمونه شهرستان تجلیل بعمل آمد.   

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید