Iranian Agriculture News Agency

کریمی در گفتگو با ایانا خبر داد:

شناسایی ١٢ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان مراغه در بهمن ماه

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه از شناسایی ١٢ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان مراغه در بهمن ماه خبر داد.

شناسایی ١٢ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان مراغه در بهمن ماه

 اسماعیل کریمی اصل در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت صیانت از اراضی کشاورزی ، آن یکی از ارکان توسعه پایدار عنوان نموده و گفت: اجرای دقیق قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی از وظایف حساس و ارزنده جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه با پیگیری و تلاش همکاران اداره امور اراضی شهرستان مراغه در بهمن ماه ١٢ مورد تغییر کاربری غیر مجاز  شناسایی گردیده و پرونده های موارد مذکور در حال بررسی و ارجاع به مراجع قانونی می باشد ادامه داد: از این موارد ٦ مورد بنا و ١٠ مورد دیوارکشی بوده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه با بیان اینکه گشت حفاظت از اراضی کشاورزی اداره مربوطه به صورت روزانه در سطح شهرستان فعال بوده و نزدیک ١٢٩٤ کیلومتر در یک ماهه اخیر فعالیت داشته است تاکید نمود: چنانچه کسی قصد سرمایه گذاری در اراضی کشاورزی و تغییر کاربری داشته باشد بایستی ضمن حصول از قانونی بودن یا نبودن آن جهت دریافت مجوزهای لازم از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اقدام کند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید