Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از تلاش‌ها و نقش سازنده مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هریس در افزایش سهمیه نهاده های دامی و تامین نیاز دامداران

با اهدای لوحی از تلاش ها و نقش سازنده مدیر جهادکشاورزی شهرستان در افزایش سهمیه نهاده های دامی و تامین نیاز دامداران هریس تجلیل کرد.

تجلیل  از تلاش‌ها و نقش سازنده مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هریس در افزایش سهمیه نهاده های دامی و تامین نیاز دامداران

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، طی مراسمی در فرمانداری شهرستان هریس از زحمات و تلاشهای کاظم عباسی مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس در جهت افزایش سهمیه نهاده های دامی و تامین نیاز دامداران هریس و همچنین افزایش سهمیه از جمله کنسانتره، جو و سویا و تقسیم عادلانه در جهت رفع مشکلات دامداران تجلیل و قدردانی کرد.    

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس در این جلسه گفت: از ابتدای سال تاکنون یکهزار و 442 تن سبوس، 583 تن ذرت، 176 تن کنجاله سویا، هزار و 80 تن جو و بیش از 800 تن کنسانتره بین دامداران توزیع شده است.

 عباسی افزود: توزیع کنسانتره براساس نیاز روزانه دام ، به ازای هر راس دام سنگین 7 کیلوگرم و به ازای هر راس دام سبک 0.7 کیلوگرم بوده است و نهاده های دامی نیز به صورت عادلانه و در راستای پشتیبانی و حمایت از دامداران شهرستان توزیع شده است.  

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس اظهار نمود: سالانه در شهرستان هریس بیش از 25 هزارتن شیر و 3 هزار تن گوشت قرمز تولید و روانه بازار می شود.   

گفتنی است طی نامه های جداگانه ای اعضاء هیئت مدیره شرکت تعاونی دامداران هریس و عضو شورای اسلامی شهر هریس از زحمات مهندس عباسی ابراز تقدیر و قدردانی کردند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید