Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست تخصصی سی وپنجمین دوره تجلیل ازبرگزیدگان ملی حوزه شیلات وآبزیان در آذربایجان شرقی

نشست تخصصی سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی، حوزه شیلات وآبزیان با حضور رئیس سازمان شیلات ایران و معاونین و مدیران کل و مسئولین سراسر کشور با همکاری مؤسسه آموزش و ترویج وزارت جهادکشاورزی به صورت وبینار برگزار شد.

برگزاری نشست تخصصی سی وپنجمین دوره تجلیل ازبرگزیدگان ملی حوزه شیلات وآبزیان در آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در این نشست تخصصی از استان آذربایجان شرقی ، جعفروند مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، بهداد مدیر کل دامپزشکی استان ، صمدزاده مدیر تولید مزرعه پرورش ماهی مرز آباد چای،  عبادپور مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی حضور داشتند.

 جعفروند در این نشست گفت: شرکت مرز آباد چای با ظرفیت تولید آبزیان به  میزان 500 تن با سیستم مکانیزه دارای فیلترهای فیزیکی و بیولوژیکی، دستگاه اکسیژن ساز و ازن ژنراتور و استفاده مجدد از آب چاه و آبهای زیرقشری به میزان 100 لیتر در ثانیه جزو مزارع پروش ماهی نمونه در کشور است.

 صمدزاده نیز در این نشست خواستار اقدام مستقیم اتحادیه ماهیان سردآبی  و سازمان دامپزشکی کشور جهت افزایش کیفیت تخم چشم زده و خوراک آبزیان شد.

در پایان این نشست،جعفروند و  بهداد به نمایندگی از معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اهدای لوح تقدیر به نماینده آقای مهرزاد از ایشان تجلیل کردند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید