Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا، بزرگداشت روز مادر و هفته زن

حضرت فاطمه زهرا (س) کامل‌ترین الگوی زنان در خانواده و جامعه اسلامی

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، روز مادر و هفته زن و نیز سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با ارسال پیام تبریکی خطاب به همه بانوان به ویژه زنان بهره بردار بخش کشاورزی و بانوان همکار تاکید نمود: حضرت فاطمه زهرا (س) کامل‌ترین الگوی زنان در خانواده و جامعه اسلامی می باشد.

حضرت فاطمه زهرا (س) کامل‌ترین الگوی زنان در خانواده و جامعه اسلامی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، روز مادر و هفته زن و نیز سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با ارسال پیام تبریکی خطاب به همه بانوان به ویژه زنان بهره بردار بخش کشاورزی و بانوان همکار تاکید نمود: حضرت فاطمه زهرا (س) کامل‌ترین الگوی زنان در خانواده و جامعه اسلامی می باشد.

 متن کامل پیام اکبر فتحی به شرح زیر می باشد:

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿۱﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿۲﴾ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ ﴿۳﴾

بیستم جمادی الثانی معطر به عطر ولادت با سعادت بانوی بزرگواری است که در عظمت میلاد خجسته اش سوره گرانقدر کوثر نازل شد و نوید آینده ای بزرگ به پیغمبر اسلام داد.

بانویی که طلایه دار مکتب علم و بیداری، آگاهی و عدالت ، برابری و رشد عقلی و اندیشه های نورانی شد کامل‌ترین الگوی زنان در خانواده و جامعه اسلامی بوده و چه افتخاری والاتر از این که به یمن این میلاد فرخنده به بزرگداشت جایگاه رفیع زن و مقام مادر پرداخته شود. آنان که با پیروی از آداب اخلاقی و منش زندگی حضرت زهرا (س) محیط خانواده و اجتماع خود را نظام می بخشند و فعالانه در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به ویژه بخش کشاورزی مشارکت دارند و برای آینده ای بهتر تلاش می نمایند.  

اینجانب میلاد سراسر برکت آن بانوی نورانی ، روز مادر و هفته گرامیداشت زن را به همه همکاران محترم به ویژه بانوان پرتلاش سازمان و زنان بهره بردار بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی که همواره در کنار نقش پر اهمیت خود در خانواده همگام با سایر فعالان بخش کشاورزی در جهت تعالی اهداف سازمان و خانواده بزرگ بخش کشاورزی قدم برمی دارند، تبریک عرض می نمایم و آرزومندم حضور پر فروغ این بانوان توانمند و متعهد ، منشاء اقدامات مهم و موثری در جامعه و میهن عزیزمان گردد.

همچنین لازم می دانم سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را که با ایام چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نیز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف گردیده به همه آزادگان عالم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض نمایم فقیه فرهیخته و رهبر عالیقدری که جایگاه اجتماعی و سیاسی زنان را در جامعه با نگاه بلند دین مبین اسلام به زنان تغییر داد و موجبات حضور بانوان این کشور در تمامی عرصه های اجتماعی فراهم ساخت.

اکبر فتحی

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید