Iranian Agriculture News Agency

اولین جلسه کارگروه روستایی و عشایری دهه مبارک فجر در مرند برگزار شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و رئیس کارگروه روستایی ستاد دهه مبارک فجر استان، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس یکسری چارچوبهای اسلامی و مردمی بنیانگذاری شده است.

اولین جلسه کارگروه روستایی و عشایری دهه مبارک فجر در مرند برگزار شد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در اولین جلسه کارگروه روستایی و عشایری دهه مبارک فجر که در اتاق جلسه مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس یکسری چارچوب های اسلامی و مردمی بنیان نهاده شده است. این چارچوب ها که حضرت امام خمینی(ره) بسیار بر آنها تاکید ورزیده اند شامل توکل به خدا، ایمان به کار، صبوری، مقاومت و استواری، فداکارای در راه نظام، توجه به معنویت، هوشیاری مردم و نترسیدن در راه دفاع از حق و ... است.

وی سپس با اشاره به برنامه های کارگروه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: همه دستگاههای عضو کارگروه کمیته می بایست نهایت همکاری را برای برگزاری پرشور مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در نواحی روستایی و عشایری بعمل آورند.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی اظهار نمود: برنامه ها باید به گونه ای تدوین شود که زمینه مشارکت گسترده مردم با ایده های جدید را فراهم نماید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان در ارتباط با برنامه های پیشنهادی کارگروه روستایی و عشایری عنوان کرد: معرفی نخبگان کارآفرین روستایی وعشایری، برپائی نمایشگاههای ویژه تولیدات روستایی و عشایری، تبلیغات محیطی روستایی، برگزاری جشن انقلاب در کلیه روستاها و دهستان، دیدار با خانواده شهدا مخصوصاً شهدای روستایی و عشایری، مسابقات فرهنگی و دینی، ورزشی و ... از جمله برنامه هایی است که با رعایت موازین بهداشتی در دهه مبارک فجر اجرایی خواهد شد.

رئیس کارگروه روستایی ستاد دهه فجر استان، گفت: شایسته آن است اهداف گام دوم انقلاب، جهش تولید و مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام برنامه های دهه مبارک فجر به نحو مطلوبی گنجانده شود و منعکس گردد.

وی افزود: کارگروه عشایری و روستایی یکی از کارگروه‌های موفق دهه فجر است و با همکاری سایر اعضای کارگروه موفقیتهای زیادی کسب کرده و سرآمد سایر کارگروه ها بحساب می آید.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی با اشاره به برنامه های کارگروه روستایی و عشایری اظهر کرد: این کارگروه با توجه به رسالت خود باید دور افتاده ترین روستاها را هم در برنامه های خود ببیند و روستائیان زحمتکش در برنامه های کارگروه مشارکت نمایند.

رئیس کارگروه روستایی ستاد دهه فجر استان در پایان سخنان خود ضمن تشریح برنامه های 18 گانه کارگروه روستایی وعشایری گفت: برنامه های کارگروه روستایی و عشایری نقش برجسته ای در امیدآفرینی در سطح دور افتاده ترین نقاط روستایی و عشایری بر عهده دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید