Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مراغه در گفتگو با ایانا خبر داد:

راه اندازی صندوقهای خرد اعتباری زنان روستایی و عشایری جدید در شهرستان مراغه

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه از راه اندازی صندوقهای خرد اعتباری زنان روستایی و عشایری جدید در شهرستان مراغه خبر داد.

راه اندازی صندوقهای خرد اعتباری زنان روستایی و عشایری جدید در شهرستان مراغه

اسماعیل کریمی اصل در حاشیه راه اندازی صندوقهای اعتباری خرد زنان روستایی و عشایری جدید در این شهرستان در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: در سطح شهرستان مراغه حدود 7 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی اجرا شده است که تاکنون جمعاً حدود 2500 میلیون ریال تخصیص اعتبار از صندوق کارآفرینی امید صورت گرفته که سه مورد آنها بنام های الزهرا ، فدک پرنیان و کوثر جزو صندوقهای فعال هستند.

وی با بیان اینکه 8 صندوق جدید دیگر نیز به شهرستان مراغه تخصیص یافته که به مرور در حال اجرا می باشند ادامه داد: دو مورد آن در دو روستای اوخچی و علی آباد کلیه مراحل اجرای طرح تسهیل گری و ثبت صندوق را سپری کرده و در مرحله افتتاح حساب در صندوق کارآفرینی امید شهرستان است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه افزود: مقرر شده است که پس از 3 الی 6 ماه مبلغ 500 میلیون ریال برای هر صندوق و جمعاً 4000 میلیون ریال اعتبار تزریق شود.

وی با بیان اینکه تاثیر این صندوقها علاوه بر تقویت روحیه مشارکت پذیری و توانمندسازی زنان روستایی توسعه اشتغالات خانگی و ارگانیک و در نتیجه افزایش تولید محصول سالم می باشد ادامه داد: ضمناً در بعضی موارد تاثیر آن بر اشتغالزایی تا حدی هست که پایه شغلی فرزندان یا کل افراد خانواده را شامل می شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید