Iranian Agriculture News Agency

رعایت شکیبایی و تقوای الهی، اطلاع رسانی را دقیق و مورد اعتماد می‌کند

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: ارتباط بین روابط عمومی های داخلی و ادارات تابعه سازمان با روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، باید افزایش یابد.

 رعایت شکیبایی و تقوای الهی، اطلاع رسانی را دقیق و مورد اعتماد می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی که با حضور معاونین و رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شده بود به تمجید از روابط عمومی سازمان پرداخت و گفت: قرآن کریم در سوره مبارکه آل عمران آیه شریفه ۲۰۰ ضمن دعوت امت به برقراری رابطه اجتماعی، داشتن شکیبایی و در پیش گرفتن تقوای الهی را برای رسیدن به رستگاری و فلاح مورد تأکید قرار داده است نکته جالب قرآن موضوعی که امروزه به عنوان اخلاق در روابط عمومی در مجامع روابط عمومی مطرح است، در این آیه شریفه با زیبایی هر چه تمام‌تر بیان و اشاره می شود .

وی با بیان اینکه در تهیه اخبار بایستی شکیبایی و تقوای الهی همواره رعایت شود ادامه داد: در این صورت اخبار دقیق و درستی تحویل جامعه خواهد شد و روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همواره به این دو مورد پایبند بوده است.

وی افزود: هر مدیر و معاونی اگر دوره ای از خدمت خود را در روابط عمومی بگذراند مسلماً مدیر برجسته و موفقی خواهد بود.

وی با تاکید برنقش بی بدیل روابط عمومی درهر سازمان و اداره ای گفت: روابط عمومی جزو حساس ترین و مهمترین حوزه ها در سازمانها بوده و باید سایرحوزه ها در اجرای هر چه بهتر امور همکاری لازم را با روابط عمومی انجام دهند.

 بهداد به ارتباط هر بیشتر و بهتر روابط عمومی های زیرمجموعه روابط عمومی سازمان اشاره کرد و گفت: باید روابط عمومی دامپزشکی استان، تعاونی روستایی، منابع طبیعی و دیگر روابط عمومی های تابعه طی جلساتی اطلاعات و روشهای روز را به همدیگر انتقال دهند و مدیریت روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی به عنوان مدیر جلسات، هدایت موضوعات را برعهده بگیرد.

وی به اهمیت اخبار اداره کل دامپزشکی استان تاکید کرد و گفت: اخبار دامپزشکی کل با تایید معاونت توسعه یا معاون فنی بعد از بررسی فنی و تخصصی دامپزشکی استحصال شده و وارد رسانه ها می شود چرا که یک کلمه اشتباه و نابجا می تواند در جامعه مشکلات بزرگ ایجاد کند.

مدیرکل دامپزشکی استان با تقدیر از مدیریت روابط عمومی سازمان گفت: راه اندازی شبکه های اجتماعی و کانالها و صفحه های اجتماعی و گزارش رویدادها و اخبار به روز سازمان و ادارات زیر مجموعه نشان از حضور بی وقفه و همه جانبه مدیریت روابط عمومی سازمان بوده و باید برای سایر ادارات وابسته برنامه ریزی هایی در جهت بهبود اطلاع رسانی انجام شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید