Iranian Agriculture News Agency

تولید گوشت مرغ با بالاترین رتبه محصول در استان آذربایجان شرقی

مدیرکل دامپزشکی استان از تولید گوشت مرغ با بالاترین رتبه محصول در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

تولید گوشت مرغ با بالاترین رتبه محصول در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مدیرکل دامپزشکی استان و هیات همراه از کشتارگاه صنعتی طیور جهان مرغ مرند بازدید بعمل آوردند.

 امیر حسین بهداد و هیات همراه در جریان سفر به شهرستان مرند، از کشتارگاه صنعتی طیور جهان مرغ در شهرستان مرند بازدید کردند.

 بهداد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کشتارگاه از نزدیک در جریان روند کاری این واحد قرار گرفت.

وی ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام مداوم بر تامین سلامت و کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، اظهار داشت: انصافا اقدامات خوبی در این کشتارگاه صورت گرفته و استان آذربایجان شرقی با توان بخش خصوصی موفق به تولید مرغ A+ که بالاترین رتبه محصول است، شده است.

 مدیرکل دامپزشکی استان همچنین اظهار امیدواری کرد این روند ادامه دار بوده و همه کشتارگاههای استان بتوانند به بالاترین رتبه کشتارگاهی و بالاترین رتبه تولید محصول در سطح کشور دست یابند.

 بهداد در ادامه تاکید کرد: با تلاش های شبانه روزی همکاران دامپزشکی، کشتارگاه های استان از نظر کیفیت و سطح بهداشتی از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

شایان ذکر است در حال حاضر در سطح استان آذربایجان شرقی 11 کشتارگاه صنعتی طیور وجود دارد که از این تعداد یک کشتارگاه موفق به دریافت رتبه +A و دو کشتارگاه نیز موفق به دریافت رتبه A کشتارگاهی شده اند، همچنین دو کشتارگاه دیگر نیز اقدام به تکمیل تجهیزات کشتارگاهی خود نموده اند تا بتوانند پس از ممیزی کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان رتبه A خود را دریافت نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید