Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه کمیته مدیریت عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

جلسه کمیته مدیریت عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیته مدیریت عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در این جلسه روند پیشرفت شاخص‌های عمومی جشنواره شهید رجایی در سال 99 بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان در این جلسه با اشاره به پیگیری مستمر، رفع اشکال و مستندسازی عملکرد شاخص های عمومی سازمان برای حضور در جشنواره شهید رجایی، نسبت به توسعه فراگیر اطلاع رسانی به کشاورزان و بهره برداران، مشارکت های مردمی، نظرسنجی و... تاکید کرد.

 سیدعلی مختاری بر ضرورت شفاف سازی شاخصهای خود ارزیابی ارائه شده توسط مدیریتهای سازمان تاکید کرد و افزود: هدف مدیریت کمک به تصمیم‌سازی و تصمیم گیری، بازنگری و بازخورد در سطوح مختلف اجرای طرح‌ها و شاخصها و کمک به طراحی مجدد طرح‌های موجود و نظارت بر حسن اجرای دقیق طرحها و برنامه های محوله به ارکان و اجزاء یک سازمان است.

برپایه این گزارش در این جلسه هریک از اعضای حاضر در جلسه با ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه در حوزه مرتبط با خود ، راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود امورات محوله ارائه نموده و گزارش اقدامات اصلاحی برای بهبود محور مدیریت عملکرد ( ارزیابی عملکرد سازمان ، مدیریت ها و واحدهای سازمان) ، ارائه گزارش عملکرد شاخص های اختصاصی بر اساس برنامه راهبردی ابلاغ شده  و ارائه گزارش عملکرد استقرار نظام جمع آوری داده های عملکرد( اختصاصی و عمومی ) در ستاد سازمان توسط دبیر کمیته ارائه شد.

شایان ذکر است کمیته مدیریت عملکرد برای اجرای برنامه هشتم نقشه راه اصلاح نظام اداری موضوع مصوبه شماره 560/93/206 تاریخ 20/1/93 شورای عالی اداری و فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای ارزیابی عملکرد سالانه واحدهای سازمانی و دستگاهها تشکیل گردیده است و راهبری استقرار نظام مدیریت عملکرد دستگاه ، تدوین معیارها، شاخص ها و روش ارزیابی برنامه های دستگاه (بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت) ، مقایسه نتایج ارزیابی ها و تحلیل دوره ای آنها و ارایه گزارش به شورا ، تهیه برنامه نظام مند نمودن نظارت مردم و تشکل ها بر دستگاه، تعیین موضوعات محوری نظام اداری نظیر، بهره وری و کیفیت ، شفافیت، پاسخگویی و مشارکت مردم و تعریف روش سنجش هر یک از موضوعات فوق ، تحلیل عملکرد دستگاه و ارائه گزارش به کارگروه توسعه مدیریت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از اهم وظایف کمیته مدیریت عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید