Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

حماسه 8 دی مردم تبریز در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ کشاورزی با صدور پیامی به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، حماسه 8 دی مردم تبریز و ۹ دی سال ۸۸ را یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم ایران اسلامی به ویژه مردم آذربایجان دانست که برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

حماسه 8 دی مردم تبریز در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  متن کامل این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذلِکَ َلآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، سرشار از مجاهدت‌ ها، پایداری ها، جوانمردی ‌ها و استقامت مردمی است که همواره تا پای جان در برابر دشمنی های مستکبرین عالم و خیانت‌های مزدوران داخلی آنان از حریم اسلام، ولایت و جمهوری اسلامی، دفاع کرده و خواهند کرد.

8 دی در تبریز و 9 دی در سراسر کشور یادآور حماسه  بزرگی است که ملت بزرگ ایران اسلامی در سال 1388 آفریدند و با این کار، نقطه عطف و برگ زرین دیگری به افتخارات خود در تاریخ انقلاب اسلامی افزودند، این ایام در واقع  نماد عزت و بصیرت مردمی بود که نشان دادند حاضرند تا پای جان برای حفظ اصول اسلام  و آرمان های انقلاب اسلامی خود بایستند این دو روز یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم ایران اسلامی به ویژه مردم تبریز و آذربایجان می باشد  که برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

حماسه 9 دی‌ماه، نشان داد هنگامی که جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و بیرونی با تجهیز و عملیاتی تمامی امکانات و ذخایر قدرتمند سیاسی،‌ نظامی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی خود به عرصه دشمن و مقابله پای می‌گذارد چگونه ملتی هوشمند، بصیر و برخوردار از هنر مقاومت، ولایتمداری و توانایی درک موقعیت خود و دشمنان می‌تواند توطئه دشمن را ناکام سازد.

اکنون با گذشت 11 سال از فتنه آمریکایی صهیونیستی، نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و وحدت و بصیرت انقلابی مردم دارای ثبات و آرامش بی‌نظیر در داخل و عزت و اقتدار در منطقه و جهان اسلام است.

ملت ایران در طول سال‌ های پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همواره ثابت کرده که اسیر توطئه‌های دشمنان خارجی و فتنه‌انگیزی عوامل داخلی آنها نمی‌شود و همواره اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه را خط قرمز خود می‌داند.

امروز دشمنان انقلاب تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا با ایجاد ناامیدی در جامعه به پیوند میان مردم و انقلاب ضربه بزنند اما باید بدانند که این بار نیز فتنه‌انگیزی آنها نتیجه نخواهد داد و مردم ایران اسلامی بار دیگر چشم فتنه را کور خواهند کرد.

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ کشاورزی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ام ابیها فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت حماسه 8 دی در تبریز و 9 دی در سراسر کشور و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در پیروی از ولایت فقیه و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس بار دیگر با آرمانهای الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کنند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف از کمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید