Iranian Agriculture News Agency

فعالیت بیش از 518 واحد تولیدکننده صنایع غذایی در آذربایجان شرقی

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت بیش از 518 واحد تولیدکننده صنایع غذایی در استان، گفت: بر اساس آخرین آمار، بیش از 22 هزار نفر در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند که با بررسی‌های به‌عمل آمده، این آمار در طی سال گذشته و امسال، افزایش یافته است.

 فعالیت بیش از 518 واحد تولیدکننده صنایع غذایی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، طاهر روحی در جلسه بررسی برنامه‌های صنایع غذایی استان برای جهش تولید که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) اظهار کرد: این موضوع از اصلی‌ترین نیازهای فعلی کشور است که تحقق آن نیازمند همت بیشتر تولیدکنندگان و مسئولان است.

وی افزود: تلاش برای افزایش کیفی و کمی تولید، وظیفه تمامی مسئولان است و در این مسیر باید با تمام توان و در چهارچوب اختیارات قانونی، از تولیدکننندگان حمایت کرد.

 وی در ادامه از تدوین و آغاز اجرای برنامه تخصصی استان برای تحقق شعار جهش تولید خبر داد و عنوان کرد: علی‌رغم مشکلاتی همچون تحریم و بیماری کرونا، بسیاری از برنامه‌ریزی‌های استان در زمینه جهش تولید، با همکاری بسیار خوب فعالان تولید و صنعت محقق شده است.

 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در همین راستا ادامه داد: انجمن صنایع غذایی استان برای جلسات آتی، آخرین آمار مربوط به واحدهای فعال حوزه صنایع غذایی استان و همچنین تعداد شاغلان آن‌ها را اعلام کند.

 وی همچنین بر ضرورت تسهیل عملیاتی تولید و حمایت از تولیدکنندگان توسط دستگاه‌های مسئول تاکید و از همت فعالان بخش خصوصی استان برای ایجاد خطوط تولید مواد ضدعفونی نیز قدردانی کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید