Iranian Agriculture News Agency

تقدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

نورافشانی صحن وشبستان حضرت فاطمه(س) درحرم مطهرعلوی(ع) با همت خانواده بزرگ جهادکشاورزی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با ارسال سند افتخار خادمی بقاع متبرکه و حرم های ائمه اطهار از زحمات مهندس اکبر فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد.

نورافشانی صحن وشبستان حضرت فاطمه(س) درحرم مطهرعلوی(ع) با همت خانواده بزرگ جهادکشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در متن این سند که توسط محمدجلال مآب توشیح شده آمده است: خادم ائمه علیه السلام جناب آقای مهندس اکبر فتحی، بر خود می بالیم که به نشان تشیع علوی مزین و به نگاهبانی از بقاع متبرکه و حرم های ائمه اطهار علیه السلام که به حق جلوه گاه انوار الهی و کعبه آمال دلهای شیداست، دل بسته ایم.

خدای را شاکریم که به مدد ائکه اطهار علیه السلام توفیق مشارکت در تامین لوسترهای طرح توسعه حرم مطهر امام علی علیه السلام ، صحن و شبستان حضرت فاطمه علیها السلام نصیبتان گردید و به پاس همکاری ارزشمندتان این سند افتخار به شما اهداء می شود.

شهد شیرین ارادت به ساحت مقدس خاندان نبوت گوارایتان باد.

گفتنی است با نذر و کمک‌های اهدائی خانواده بزرگ کارکنان وزارت جهادکشاورزی در سراسر کشور، 41 لوستر زیبا به‌دست هنرمندان و صنعتگران داخلی با بهترین مواد اولیه ساخته و به حرم مطهر علوی در نجف اشرف اهدا شد.

شایان ذکر است خانواده بزرگ پرسنل وزارت جهادکشاورزی سه برنامه در قالب صدقه جاریه در زمینه بازسازی عتبات متقبل شده است که شامل مشارکت در سنگ‌ فرش حرم مطهر امامین عسکریین(ع)، تأمین تعدادی لوستر طرح توسعه حرم مطهر علوی و ساخت در اصلی صحن و شبستان حضرت زهرا(س) است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید