Iranian Agriculture News Agency

پیام تسلیت رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی شهادت دکتر فخری زاده

راه پرافتخار شهید فخری زاده ادامه خواهد یافت

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفته و تاکید کرد: راه پرافتخار شهید دکتر فخری زاده ادامه خواهد یافت .

راه پرافتخار شهید فخری زاده ادامه خواهد یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  متن کامل پیام تسلیت اکبر فتحی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دست جنایتکارانه‌ دشمنان انقلاب اسلامی با هدف ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی، ره به جایی نخواهد برد و بی‌گمان همت دانشمندان و استادان و دانش‌پژوهان کشور، این انگیزه‌ خباثت آلود را ناکام گذاشته و راه شهید دکتر محسن فخری‌زاده ادامه خواهد یافت.

 

جنایتکاران صهیونیست و همدستان دور و نزدیکشان غافلند که تلاش برای ایجاد توقف در مسیر بالندگی  علمی و فتح قله‌های دانش ایران اسلامی راه به جایی نخواهد برد و بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه این دانشمند برجسته الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای ایران بزرگ خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند هسته ای و صنعت دفاعی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، همسنگران و همکاران ایشان، علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنیم.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید