Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح مسکن کارکنان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه سازمان در استان آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: شرایط لازم برای خانه دار شدن همکاران فاقد مسکن در خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و دستگاه های وابسته، از اراضی در اختیار به زودی فراهم می شود.

اجرای طرح مسکن کارکنان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه سازمان در استان آذربایجان شرقی

اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: در راستای اجرای طرح مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی طی تفاهم نامه ای که بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت مسکن و شهرسازی منعقد شده، مقرر شده است در مدت سه سال تعداد 100 هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا کارگروه مسکن استانی تشکیل شده است ،تصریح کرد: کارگروه مسکن باید تسریع در روند کارها و نظارت بر آن را داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: با توجه به توافق انجام شده در دو ماه اطلاعات متقاضیان به وزارت مسکن و شهرسازی ارسال می شود که در این خصوص معاونت توسعه مدیریت و منابع با استفاده از ظرفیت مدیریت پشتیبانی و رفاه این سازمان؛ در امر اطلاع رسانی، جمع آوری اطلاعات و وارد نمودن اطلاعات پرسنل در سامانه وزارت متبوع اقدام می کند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های به عمل آمده همه کارکنان اعم از نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی و تمامی بازنشستگان و فرزندان آنها از این طرح بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: نکته حائز اهمیت این طرح این است که اراضی قابل استفاده در این طرح عموماً در محدوده شهرها قرار دارد و نسبت به شناسایی اراضی مورد نیاز در تبریز و شهرستان ها اقدام عاجلی انجام گرفته و اراضی مناسبی شناسایی شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تاکید کرد: همه همکاران نسبت به انجام اقدامات مرتبط، اهتمام لازم را داشته باشند تا خدای نکرده احدی  از این فرصت جا نماند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید