Iranian Agriculture News Agency

انتخاب شرکت تعاونی کشاورزی زنبورداران امید مردانقم شهرستان خداآفرین بعنوان شرکت تعاونی نمونه استان

مدیر سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی، گفت: شرکت تعاونی کشاورزی زنبورداران امید مردانقم شهرستان خداآفرین بعنوان شرکت تعاونی نمونه انتخاب شد.

انتخاب شرکت  تعاونی کشاورزی زنبورداران امید مردانقم شهرستان خداآفرین بعنوان شرکت تعاونی نمونه استان

علی اکبر نژادرضا در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: شرکت تعاونی کشاورزی زنبورداران امید مردانقم با شناسه ملی 10860217145 و شماره ثبت 316 در سال 1387 با مرکزیت فعالیت در روستای مردانقم شهرستان خداآفرین استان آذربایجان شرقی شروع به فعالیت نمود، سرمایه اولیه شرکت 3.000.000 ریال و اکنون آخرین سرمایه ثبتی شرکت 816.800.000 میلیون ریال است.

وی ادامه داد: هدف اصلی از تاسیس شرکت تجمیع فعالیت تخصصی زنبورداران شهرستان و ارائه خدمات به اعضاء تخصصی خود در قالب یک تشکل حقوقی است.

 نژادرضا، گفت: تعداد سهامداران شرکت 603 نفر می باشد و حوزه فعالیت شرکت تعاونی به صورت تخصصی برای زنبورداران شهرستان است، اعضاء شرکت بیشترین سهم را در تولید با کیفیت ترین عسل منطقه دارد.

مدیر سازمان تعاون روستائی استان، اظهار کرد: فعالیت عمده شرکت توزیع نهاده ها و لوازم زنبورداری از جمله شکر بالغ بر 600 تن در سال و ارائه تسهیلات کم بهره بالغ بر پنج میلیارد ریال به صورت سالانه و همچنین آموزش اعضا بالغ بر 70 نفر روز در طی هر سال است.

وی با بیان اینکه چشم انداز شرکت توسعه خدمات به اعضاء در قالب افزایش توزیع نهاده ها و لوازم زنبورداری و تسهیلات به اعضاء می باشد افزود: ضمناً برگزاری کلاسهای آموزشی برای اعضاء در زمینه زنبورداری و توسعه فعالیتهای بازرگانی نیز جزء چشم انداز شرکت است. همچنین کارگاه فرآوری و تهیه موم وگرده و ژل رویال نیز جزء برنامه های آتی شرکت است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید