Iranian Agriculture News Agency

شرکت تعاونی روستایی معرفت شهرستان میانه با 1707 نفر عضو از شرکت‌های تعاونی کشاورزی برتر آذربایجان شرقی

مدیر سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی، گفت: شرکت تعاونی روستایی معرفت در سال 1344 تاسیس و در اداره ثبت شهرستان میانه به ثبت رسیده و در حال حاضر 1707 نفر عضو دارد.

شرکت تعاونی روستایی معرفت شهرستان میانه با 1707 نفر عضو از شرکت‌های  تعاونی کشاورزی برتر آذربایجان شرقی

علی اکبر نژادرضا در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ، ضمن بیان این مطلب افزود: شرکت تعاونی روستائی معرفت در حال حاضر با 4.828.315.512 ریال سرمایه و ذخیره با 6 نفر کارمند مشغول ارائه خدمت به جامعه روستایی و کشاورزی حوزه است.

وی ادامه داد: هدف از تاسیس شرکت طبق مفاد اساسنامه؛ خرید و تهیه مواد و وسایل مورد احتیاج معیشتی و حرفه ای اعضا، انجام عملیات جمع آوری، نگهداری، تبدیل، طبقه بندی، بسته بندی، حمل و نقل یا فروش محصولات کشاورزی اعضا و ... جهت بهره برداری جمعی و مشترک اعضا است.

مهندس نژادرضا، گفت: ترکیب اعضای شرکت متشکل از کشاورزان، دامداران، کارگران کشاورزی و ... ساکن در حوزه عمل شرکت می باشند که متقاضیان عضویت با ارائه درخواست عضویت به هیئت مدیره و تعهد رعایت مفاد اساسنامه و پرداخت بهای حداقل سهم توانسته اند به عضویت شرکت درآمده و از خدمات آن بهره مند شوند.

مدیر سازمان تعاون روستائی استان، اظهار کرد: علاوه بر ارائه خدمات به کشاورزان و روستائیان در خصوص تامین به موقع کود، بذر و سایر نهاده های کشاورزی، فعالیت های اعتباری، خرید محصولات کشاورزی تضمینی و توافقی و ... شرکت داراری یک واحد باسکول 60 تنی جهت ارائه خدمت به اعضا، یک دستگاه انبار 1000تنی و یک واحد پمپ بنزین با آخرین استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و یک واحد فروشندگی مصرف در مساحتی بالغ بر 120 مترمربع با الگو برداری از فروشگاه های زنجیره ای در مرکز شهر آقکند می باشد که همواره مورد رضایت مردم و مسئولین محلی بوده است.

گفتنی است با توجه به اینکه در سالهای اخیر جاده سرچم - اردبیل در مجاورت مرکز شرکت به بهره برداری رسیده و ارکان شرکت به شیوه ارائه خدمت در پمپ بنزین آشنایی داشته و از مزایای آن اطلاع کافی دارند در صورت امکان نسبت به ایجاد مجتمع رفاهی و یا حداقل نسبت به احداث پمپ بنزن در کنار جاده فوق اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید