Iranian Agriculture News Agency

رشد ۱۲ درصدی تولیدات عشایر استان آذربایجان شرقی در سالجاری

مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی گفت: تولیدات عشایر استان آذربایجان شرقی امسال ۱۲ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۲ درصدی تولیدات عشایر استان آذربایجان شرقی در سالجاری

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی و رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با حضور در روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و اهدای لوحی به  وحید کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از موفقیت های اخیر روابط عمومی سازمان تجلیل نمود.

 سیدمحمدحسن آل هاشم در این دیدار که معاونین اداره کل امور عشایر استان نیز حضور داشتند با بیان اینکه در دنیای امروز ، ارتباطات و اطلاع‌رسانی نقش اساسی و حیاتی را در توسعه سیاسی،  اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کند گفت: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی میان افراد جامعه، سازمان‌ها و نهادها می‌باشد.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به افکار عمومی به عنوان یک ارزش اجتماعی می‌باشد و ارتباط سازنده و موثر بین مردم و مسئولین با استفاده از قابلیت‌های هنرمندانه روابط عمومی میسر می‌شود ادامه داد: لازم می دانم مراتب تشکر و تبریک خود و خانواده بزرگ امور عشایر را  از موفقیتهای پی در پی روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اعلام و از زحمات شبانه روزی شما سپاسگزاری و در مسیر پرافتخار آگاهی‌رسانی و اعتمادسازی و خدمت به جامعه آرزوی توفیق نمایم.

مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی در این دیدار با بیان اینکه تولیدات عشایر استان آذربایجان شرقی  امسال ۱۲ درصد رشد داشته است گفت: عشایر آذربایجان شرقی در سالجاری بیش از ۱۱۰ هزار تن گوشت قرمز، ۳۲ هزار تن شیر، ۱۶ هزار تن پشم و ۹ هزار متر مربع ورنی تولید نموده اند.

 

وی جمعیت دامی عشایر آذربایجان شرقی را یک و نیم میلیون راس برشمرد و گفت: جمعیت ۲ درصدی عشایر ۲۰ درصد گوشت، شیر و فرآورده‌های دامی استان را تولید می‌کنند.

مدیرکل امور عشایر استان گفت: جمعیت عشایر آذربایجان شرقی در فصل ییلاق ۱۳ هزار و ۲۹۷ خانوار و در فصل قشلاق ۸ هزار و ۹۷ خانوار هستند و در فصل ییلاق ۵ هزار و ۲۰۰ خانوار از استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و زنجان به ییلاق‌های آذربایجان شرقی کوچ می‌کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید