Iranian Agriculture News Agency

برگزاری کمیته شهرستانی جهت همکاری مشترک برای تربیت نیروی کار ماهر گلخانه‌ای در شهرستان هریس

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس از برگزاری کمیته شهرستانی جهت همکاری مشترک برای تربیت نیروی کار ماهر گلخانه ای در این شهرستان خبر داد.

برگزاری کمیته شهرستانی جهت همکاری مشترک برای تربیت نیروی کار ماهر گلخانه‌ای در شهرستان هریس

 کاظم عباسی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: این کمیته شهرستانی با حضور نمایندگان ادارات فنی و حرفه ای، جهادکشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی در محل سالن جلسه مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هریس برگزار گردید.

وی با اشاره به رویکردهای وزارت جهادکشاورزی برای توسعه کشت گلخانه ای اظهارداشت: تحقق این مهم نیازمند تربیت و تامین نیروی انسانی ماهر در زمینه تولیدات گلخانه ای می باشد.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه 18 واحد گلخانه فعال در سطح شهرستان هریس موجود است، از اعضای کارگروه خواست تا ظرف مدت پانزده روز کاری مجریان آموزشی معتبر( آموزشگاه های آزادکشاورزی، مراکز آموزشی دولتی، مراکز توان افزایی و مهارت آموزی، واحد های آموزش مهارتی ) را انتخاب و به کارگروه معرفی نمایند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری مشترک بین اعضای کارگروه بتوانیم به هدف تربیت نیروی کار ماهر نائل شده و در نتیجه توسعه کشت گلخانه ای و افزایش کیفیت و راندمان تولید محصولات گلخانه ای را شاهد باشیم.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید