Iranian Agriculture News Agency

کسب نشان روابط عمومی برتر کشور توسط سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی‌ها و براساس رای هیئت داوران هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب شد.

 کسب نشان روابط عمومی برتر کشور توسط سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی براساس رای هیئت داوران هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، در رشته برنامه ریزی ارتباطی به دلیل رعایت استانداردهای علمی – صنفی ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها به عنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور روابط عمومی‌های وزارت خانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی سراسر کشور برگزار شد، « وحید کاظم زاده قاضی جهانی » ضمن حضور در این برنامه لوح و نشان افتخار را کسب کرد.

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف وزارت جهادکشاورزی، با برنامه ریزی ارتباطی و ایجاد و گسترش سازوکارهای ویژه ارتباطی به‌ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، ارتباط سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی را با افکار عمومی به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش استحکام بخشیده و به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کند.

گفتنی است شانزدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی (ISPR)، با حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده‌ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی، در محل خانۀ فرهنگ‌وهنر دیهیم تهران برگزار شد. در این مراسم دکتر سوتلانا استاوریوا رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(IPRA)، به صورت آنلاین، پیام خود را خطاب به حاضران بیان کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید