Iranian Agriculture News Agency

تاکید بر جلب مشارکت جوامع محلی با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی

در جلسه شورای فرهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی بر جلب مشارکت جوامع محلی با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان تأکید شد.

تاکید بر جلب مشارکت جوامع محلی با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، جلسه شورای فرهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان و هئیت همراه و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی و اعضائ شورای فرهنگی در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد.

 حجت الاسلام والسلمین مجید نجفی در این جلسه ضمن تشریح و تبیین وظایف خطیر حوزه نمایندگی در سازمان و گستردگی و تنوع وظایف واختیارات این حوزه راهکارهایی را در خصوص افزایش اثربخشی، کاهش تنش ها، روشهای مطالعه احصاء شده درخصوص کارآمد نمودن و ترویج و جلب مشارکت جوامع محلی با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در 13 بند ارائه نموده و اهتمام بیشتر مدیریت و مجموعه منابع طبیعی در جهت تحقق اهداف اشاره شده را خواستار شد.

رحیم مهردادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز با اشاره به حساسیت جایگاه مامورین منابع طبیعی و آبخیزداری، خدمت در ادارات منابع طبیعی را توفیق الهی دانسته و اظهار امیدواری نمود که ان شاء الله با دقت بیشتر در انجام ماموریت های خود بتوانیم در دنیا و آخرت رو سفید باشیم.

حجت الاسلام اسماعیل پور مشاور فرهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز با بیان حدیثی از امیرالمومنین علی علیه السلام و توضیحاتی در خصوص رساله حقوقی حضرت امام سجاد علیه السلام، گزارشی از اقدامات انجام یافته در حوزه مباحث فرهنگی اداره کل ارائه کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید