Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات پایاب سد ارسباران شهرستان کلیبر

جلسه بررسی مسائل و مشکلات پایاب سد ارسباران شهرستان کلیبر برگزار شد.

 برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات پایاب سد ارسباران شهرستان کلیبر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، با حضور نماینده شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان کلیبر، مدیر کل امور عشایر استان، مدیرعامل بانک زمین، بخشدار آبش احمد، مدیر امور اراضی و آب و خاک سازمان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خداآفرین و سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کلیبر و سایر کارشناسان و مسئولین ذی ربط در سالن جلسه فرمانداری شهرستان کلیبر مسائل و مشکلات پایاب سد ارسباران شهرستان کلیبر بررسی شد.

 در این جلسه نماینده شهرستان‌های کلیبر خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین نماینده شهرستانی بانک زمین در شهرستان‌های کلیبر و خداآفرین شده تا اینکه جوابگوی مسائل و مشکلات بهره برداران پایاب سد ارسباران باشد.

حاتمی خواستار اصلاح شبکه آبیاری پایاب، فروش آب به صورت حجمی و کنتوری، در اختیار قرار دادن نرخ آب مصرفی در میان کشاورزان و نظارت جدی و دقیق بر فعالیت شرکت‌های تعاونی آب بران پایاب شد.

 صفایی فرد مدیرعامل بانک زمین نیز از حضور یک نفر نماینده به صورت یک روز در هفته در مدیریت‌های جهادکشاورزی کلیبر و خداآفرین جهت پاسخگویی به سوالات بهره‌برداران خبر داد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید