Iranian Agriculture News Agency

عشایر و روستاییها نه تنها در بخش تولید بلکه در زمان جنگ، نقش بسیار ارزشمندی داشتند

کنترل بیماریهای دام و طیور و بیماریهای مشترک بین انسان و دام وظیفه اصلی سازمان دامپزشکی است

به مناسبت هفته دامپزشکی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیام هفته خود، از زحمات و خدمات همکاران اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی تقدیر و قدردانی کرد.

کنترل بیماریهای دام و طیور و بیماریهای مشترک بین انسان و دام وظیفه اصلی سازمان دامپزشکی است

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیام هفته روز جمعه که از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز استان پخش می شد، ضمن تبریک روز دامپزشکی اظهار کرد: دامپزشکی از جمله اداراتی است که با امکانات موجود خود نقش مستقیم و اساسی در بهداشت و سلامت جامعه ایفا می کند.

وی افزود: کنترل بیماری های دام و طیور و بیماری های مشترک بین انسان و دام یکی از وظایف مهم سازمان دامپزشکی کشور است و در سطح استان، اداره کل دامپزشکی استان تلاشهای شبانه روزی دارند که بیماری های مختلف را کنترل و پیشگیری کنند و خدمات ارزشمندی را در این زمینه به جامعه ارائه می دهند که جا دارد بنده این روز را خدمت تمامی کسانی که در مجموعه دامپزشکی فعالیت میکنند تبریک عرض نموده و از خدمات و زحمات ارزشمندشان تقدیر و قدردانی کنم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به روز ملی روستا و عشایر  تاکید نمود: علیرغم فعالیت ها و خدماتی که دولت در روستاها و عشایر انجام می دهند و به صورت زیربنایی سازمان امور عشایر مانند تامین آب ، برق ، تلفن ، گاز، آموزش و پرورش، راه های دسترسی ، مسائل بهداشتی و درمانی و... انجام می دهد تولید پروتئین و صنایع دستی بدست زنان و مردان عشایر صورت می گیرد 20 درصد پروتئین مورد نیاز کشور توسط عشایر تامین می شود که در ییلاقات و قشلاقات زندگی می کنند که عشایر و روستایی ها نه تنها در بخش تولید بلکه در زمان جنگ، نقش بسیار ارزشمندی داشتند که لازم می دانم از خادمین عشایر نیز تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید