Iranian Agriculture News Agency

تسهیل صدور کارت شناسایی دامداری های روستایی و غیر صنعتی شهرستان هریس

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هریس از تسهیل صدور کارت شناسایی دامداری های روستایی و غیر صنعتی شهرستان هریس خبر داد.

 تسهیل صدور کارت شناسایی دامداری های روستایی و غیر صنعتی شهرستان هریس

کاظم عباسی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام خبر تسریع در صدور کارت شناسایی دامداریهای روستایی و غیر صنعتی گفت: براساس ابلاغیه ارسالی وزیر جهاد کشاورزی در مرداد ماه سال جاری درکل کشور به جای پروانه های روستایی، کارت شناسایی دامداری روستایی و غیرصنعتی توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی صادر می گردد که در مرحله اول شامل دامداریهایی است که مستقر در طرح هادی روستا بوده و به مرحله اجرا رسیده اند.

وی با اشاره به تبصره 4 ماده 5 قانون نظام دامپروری افزود: ثبت نام اولیه صدور کارت شناسایی برای کمتر شدن دفعات مراجعین و کاهش شیوع بیماری کرونا از طریق درگاه الکترونیکی http://eagri.maj.ir انجام می شود و در گام های بعدی متقاضی جهت تطبیق مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر خدمات نظام مهندسی کشاورزی در شهرستان مراجعه و پس از بازدید و نظارت توسط کارشناسان نظام مهندسی کارت شناسایی دامداری روستایی و غیرصنعتی با امضاء رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی دریافت می کنند.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هریس رویکرد دامداریهای روستایی را اشتغال پایدار، ثبات جمعیت در روستا و کارآفرینی و احیاء کشاورزی بیان کرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید