Iranian Agriculture News Agency

دامپزشکی وظیفه خطیر تامین بهداشت و سلامت مواد غذایی با منشاء دامی را بر عهده دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به مناسبت روز ملی دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی استان حاضر شد و این روز را به همکاران این اداره کل تبریک گفت.

دامپزشکی وظیفه خطیر تامین بهداشت و سلامت مواد غذایی با منشاء دامی را بر عهده دارد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  سیدمحمدعلی آل هاشم در اولین ساعات روز 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی با حضور سرزده در اداره کل دامپزشکی استان، با همکاران این اداره کل دیدار و با تبریک روز دامپزشکی، از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر پرسنل پرتلاش دامپزشکی که وظیفه خطیر تامین بهداشت و سلامت مواد غذایی با منشاء دامی را بر عهده دارند، تشکر و قدردانی کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر اینکه حرفه دامپزشکی یکی از سخت‌ترین مشاغل است اظهار داشت: دامپزشکان وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند و قطعا در انجام وظایف خود با سختی‌های بسیاری روبرو هستند، با این همه تمام تلاش خود را می کنند تا مواد غذایی سالم، بهداشتی و حلال به دست مردم برسد و ارزش این فعالیت در نزد پروردگار بسیار بالا است.

در این دیدار سرزده نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از واحدهای مختلف این اداره کل بازدید کرده و با تک تک همکاران گفتگو و روز ملی دامپزشکی را به ایشان تبریک گفتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید