Iranian Agriculture News Agency

همه پیشرفتها و پیروزیهای انقلاب اسلامی، مدیون مجاهدتها و ازخودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی، گفت: همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی، مدیون مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس است.

همه پیشرفتها و پیروزیهای انقلاب اسلامی، مدیون مجاهدتها و ازخودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان  دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  احمد بایبوردی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند: « هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون این جوانان شهیداست» افزود: آنچه مهم است حفظ راه شهداست، یعنی پاسداری از خون شهدا، این وظیفه اول ماست همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی که انقلاب اسلامی امروز به دست آورده است مدیون مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس و خانواده‌های گرانقدر آنها است و وظیفه ما در وضع کنونی ادامه دادن راه مقدس آنها و دفاع از ارزشهای اسلامی است که روشنگر راه زندگی است.  

 وی همزمان با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یاد و خاطره روزهای حماسه و ایثار را باید زنده نگه داشت آن روزها به عنوان الگویی ارزشمند برای نسل جوان امروز و آینده در بحث ایثار و از خود گذشتگی می باشد که ما وظیفه داریم در انتقال خاطرات آن روزها از زبان یادگاران هشت سال دفاع مقدس کوشش کنیم .

 رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی با بیان این مطلب که خانواده های شهدا چشم و چراغ ما هستند ابراز نمود: در برنامه هفته دفاع مقدس از یادگاران و فرزندان شهدا که در مرکز همکار ما هستند با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه برنامه ها با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای آموزش کشاورزی مرکز انجام گرفته است بیان داشت: مسابقه نقاشی از روزهای حماسه و ایثار برای فرزندان کارکنان  و مسابقه ای کتبی در فضای مجازی برای کارکنان برگزار شد.

 بایبوردی در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده های گرانقدر آنها، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و یاد آوری روزهای خون و شهادت به هفته دفاع مقدس و مناسبتهای خاص منتهی نگردد چرا که ما آرامش امروز خود را مدیون آن عزیزان هستیم آنها سر دادند که ما سر سلامت بمانیم و امروز انصاف نیست رشادتها و دلاوریهای آن روزها را از یاد ببریم، امیدوارم همگی بتوانیم پاسدار حرمت خون شهدا و ارزشهای مقدس نظام جمهوری اسلامی باشیم.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید