Iranian Agriculture News Agency

افزایش20 درصدی عملکرد انواع محصولات کشاورزی در سایه مشارکت بسیج مهندسین و جهادکشاورزی

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور، گفت: شهرستان هشترود یکی از موفق‌ترین مناطق کشاورزی کشور است که طرح‌های مختلف سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در آن با قدرت و قوت در حال انجام است.

افزایش20 درصدی عملکرد انواع محصولات کشاورزی در سایه مشارکت بسیج مهندسین و جهادکشاورزی

 محمدرضا جهانسوز در بازدید از کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی و شهرستان هشترود یکی از موفق‌ترین مناطق کشاورزی کشور است که طرح‌های مختلف سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در آن با قدرت و قوت در حال انجام است و طرح بسیج همگام با کشاورز به منظور کمک به علمی سازی کشاورزی است که با همیاری جهادکشاورزی بصورت موفقیت آمیز در حال اجرا است.  

وی، ادامه داد: در حال حاضر این طرح  در 30 هزار روستا در 140هزار هکتار از اراضی کشاورزی در حال اجرا است که 8000 بهره بردار تحت پوشش طرح مشترک وزارت جهادکشاورزی و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی قرار دارند.

 جهانسوز، اظهار کرد: در سایه سعی و اهتمام بسیج مهندسین و وزارت جهادکشاورزی که طرح‌های بسیج در آن به اجرا در آمده شاهد افزایش 20 درصدی عملکرد انواع محصولات کشاورزی بودیم و اساس کار طرح‌های بسیج رفع محدودیت های تولید و افزایش عملکرد در واحد سطح است.

مجید احمدی مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود نیز در سخنانی خلاصه‌ای از عملکرد، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای ارزشمند پژوهشی کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان هشترود را ارائه نمود و اظهار کرد: در سال 1398 در حوزه آموزش‌ بهره‌برداران از سوی کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان هشترود قدم‌های موثری برداشته شده، امیدوارم این گام ها در آینده نیز تداوم داشته باشد که افزایش بهره وری و افزایش تولید جزو اقدامات موثر کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان هشترود است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید