Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دوره های آموزشی جوان سازی باغات پسته توسط مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجان شرقی

دوره های آموزشی آبیاری گلخانه، فرآوری و بسته بندی زعفران و جوان سازی باغات پسته توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی برگزار شد.

برگزاری دوره های آموزشی جوان سازی باغات پسته توسط مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، دوره آموزشی آبیاری در گلخانه با تدریس حسن اصولی و حضور بهره برداران شهرستان شبستر در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان شبستر برگزار شد، مدرس دوره فراگیران را با روشهای مصرف بهینه آب در گلخانه آشنا نمود ضمناً دوره آموزشی کشت، فرآوری و بسته بندی زعفران برای کارکنان وظیفه لشکر31 عاشورا و سپاه شهرستان شبستر در پردیس آموزشی سعیدآباد برگزار شد و مدرس دوره  علیرضا غفارزاده فراگیران را با روشهای عملی و نظری کاشت و پرورش و فرآوری و بسته بندی زعفران آشنا کرد.

همچنین دوره آموزشی هرس و جوان سازی باغات پسته در زندان مرند با تدریس مالک رفیعی برگزار و مدرس دوره فراگیران را با روش های کاشت و پرورش نهال بصورت عملی و نظری آشنا کرد.

شایان ذکر است بعد از پایان برگزاری هر سه دوره فوق الذکر و برگزاری آزمون به فراگیران موفق گواهینامه صادر خواهد شد و گفتنی است دوره های فوق به همت اداره آموزش بهره برداران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید