Iranian Agriculture News Agency

رعایت الگوی کشت ابلاغی همراه با کنترل عرضه و تقاضا، به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خواهد بود

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی با حضور در برنامه رادیوئی ضمن تشریح فعالیتها و برنامه های این سازمان گفت: رعایت الگوی کشت ابلاغی همراه با کنترل عرضه و تقاضا، به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خواهد بود.

رعایت الگوی کشت ابلاغی همراه با کنترل عرضه و تقاضا، به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خواهد بود

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، علی اکبر  نژادرضا ضمن حضور خود در برنامه سیزلر و مسئولار رادیو تبریز و تبریک روز تعاون به اعضا و مسئولین تشکلها ، با اشاره به نامگذاری سال 1399 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید، بخش تعاون و ظرفیت موجود در این بخش را در تحقق این امر بسیار مهم شمرده و گفت: نامگذاری روز 13 شهریور ماه به عنوان «روز ملی تعاون» و هفته بزرگداشت تعاون؛ مجالی برای شناساندن توانمندی‎ها، ظرفیت‎ها و مزیت‎های حوزه تعاون بخصوص روستایی است.

وی افزود: تشکلها با تامین نهاده های تولید و بازرگانی محصولات در کنار تولیدکنندگان عزیز نقش مهمی در تحقق شعار سال ایفا می کنند.

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی گفت: برای رقابت پذیر شدن تولید و افزایش راندمان تولید بایستی تولیدکنندگان خرد با یکپارچه سازی اراضی یا یکجاکشتی امکان استفاده از شیوه های نوین تولید و استفاده از مکانیزاسیون و کاهش مصرف آب و نهاده ها به‌طرف تولید محصول سالم با هزینه ای تمام شده محصول اقدام کنند و برای این امر همکاران سازمان جهادکشاورزی و تعاون روستائی در کنار تشکلها هستند.

وی گفت: تشکلهای توانمند در حوزه روستایی و کشاورزی می‎تواند برای ایجاد  و حفظ اشتغال پایدار به ویژه در بین اقشار جوان و تحصیل کرده روستایی جویای کار نقش مهمی ایفا کند، چرا که تشکلهای پویا با داشتن برنامه و تامین ابزار و نهاده بروز تولید امکان تولید و عرضه رقابت پذیر داشته باشد.

نژادرضا در جواب سوال تولید کننده عزیزی اظهار داشت: رعایت الگوی کشت ابلاغی سازمان جهادکشاورزی باعث کنترل عرضه و تقاضا شده و در کنترل قیمتها به نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید