Iranian Agriculture News Agency

دیدار مدیرکل دامپزشکی استان با رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی پیام مرند

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و هیات همراه ضمن بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی پیام مرند با رییس این موسسه تحقیقاتی دیدار و گفتگو نمود.

دیدار مدیرکل دامپزشکی استان با رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی پیام مرند

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در این دیدار  امیرحسین بهداد ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه مدیریت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی مرند اظهار داشت: دامپزشکی استان به وجود این موسسه تحقیقاتی که به پشتوانه نیروهای توانمند و علمی خود در حال فعالیت است افتخار می کند.

وی در ادامه به اهمیت تامین و توزیع واکسن های دام و طیور و تاثیر آن در عملکرد دامپزشکی اشاره و عنوان کرد: دامپزشکی استان با تعامل خوبی که ایجاد کرده است توانسته واکسن مورد نیاز استان را تامین نماید و بخش عمده ای از واکسن های مورد استفاده در پیشگیری از بیماری های دام و طیور ساخت داخل کشور و موسسات تحقیقاتی بومی است که موجب شده  بتوانیم بیماری های دامی را کنترل کنیم.

عارف هوشیاری رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی پیام مرند نیز گفت: موسسه رازی مرند توانسته است در سالیان متمادی خود را به عنوان یکی از مراکز علمی در زمینه تولید واکسن های انسانی و دامی معرفی کرد و به لحاظ تولیدات سرم و واکسنهای دامی که دارد ارتباط موثر و سازنده ای با اداره کل دامپزشکی استان داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید