Iranian Agriculture News Agency

دیدار نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس با رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

اهتمام نمایندگان مجلس در شناسایی و پیگیری برای رفع موانع بهره برداران بخش کشاورزی

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند و دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان با رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو نمود.

اهتمام نمایندگان مجلس در شناسایی و پیگیری برای رفع موانع بهره برداران بخش کشاورزی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حسین حاتمی به منظور پیگیری و رسیدگی امور و بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی با اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در این دیدار از اهتمام نمایندگان مجلس در شناسایی و پیگیری برای رفع موانع بهره برداران بخش کشاورزی قدردانی کرد و گفت: با توسعه و تعامل بیشتر نمایندگان مجلس با مدیران اجرایی بخش کشاورزی سرعت حل مسائل افزایش می یابد.

فتحی با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان در حل مشکلات بخش کشاورزی و مرتفع شدن برخی از مشکلات توسط نمایندگان مردم که در حوزه قانونگذاری و اصلاح قوانین بخش کشاورزی وجود دارد افزود: لازم است نمایندگان با اصلاح قوانین ، بخش اجرایی کشاورزی را در اجرای ماموریت‌‌ها یاری کنند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و ترویج در بخش کشاورزی، افزود: به واسطه اهمیت آموزش و ترویج، طرح یاوران تولید در دستور کار سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی قرار گرفته و مقرر شده است مسئولان شهرستانی با همکاری هیئت‌ های علمی و با استفاده از دانش و تجربه آنها، نسبت به آموزش کشاورزان و  بهره‌برداران اقدام کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید