Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه عفاف و حجاب و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان کلیبر

جلسه عفاف و حجاب و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در مدیر جهادکشاورزی شهرستان کلیبر برگزار شد.

برگزاری جلسه عفاف و حجاب و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان کلیبر

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین متقی فر امام جمعه شهرستان کلیبر در این جلسه که با حضور مدیر جهادکشاورزی شهرستان کلیبر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید به بعضی از فعالیتهای ذاتی سازمان ها اشاره و با بیان اینکه خدمت به مردم اصلی ترین معروفی است که باید در تمام سازمان ها نهادینه شود، مسئولیت پذیری اجتماعی و بالا بردن آستانه تحمل مسئولین را لازمه اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر جمعی دانست و خاطرنشان کرد: باید یک هم گرایی در سازمان ها به وجود آید که به عنوان یک شاخص در تمام ادارات، با کار جهادی در امر به معروف و نهی ازمنکر یک الگوی کامل باشد به خصوص در رفتار و پاسخگویی مسئولین و کارکنان.

وی ادامه داد: اگر کار به نحو احسن در مجموعه انجام شود امر به معروف است و اگر کم کاری صورت گیرد منکر انجام شده است این یک وظیفه ای است که مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان با توجه به تخصصی بودن فعالیتهایش بایستی به آن توجه و اهتمام ویژه ورزد .

امام جمعه شهرستان کلیبر در ادامه با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب یکی از مهمترین برنامه‌های دین اسلام است و به عنوان دو ارزش در جامعه اسلامی در سلامت اجتماع موثر است، گفت: اشاعه حجاب و عفاف نیازمند مشارکت و توجه جدی به صورت مستمر و هدفمند است.

وی افزود: رعایت حجاب و عفاف مختص زنان نیست و باید در بین تمامی افراد پوشش و ظاهر مناسب و متناسب در ادارات براساس منشور اخلاقی حجاب و عفاف رعایت گردد .

در پایان این جلسه حکم انتصاب نجفی به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت جهادکشاورزی شهرستان کلیبر توسط حاج آقا متقی فر امام جمعه شهرستان به وی اعطاء شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید