Iranian Agriculture News Agency

برخورد قاطع بدون کوچکترین اغماض با هرگونه دخل و تصرف در اراضی زراعی و ملی

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز از قلع و قمع 25 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای اسپیران از توابع شهرستان تبریز خبر داد.

برخورد قاطع بدون کوچکترین اغماض با هرگونه دخل و تصرف در اراضی زراعی و ملی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، فرامرز افشانی در حاشیه قلع و قمع  ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تبریز واقع در منطقه اسپیران در گفتگو با خبرنگار واحد خبر صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی شبکه سهند، ضمن بیان این مطلب گفت: 25 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تبریز واقع در منطقه اسپیران، در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی و باغی، قلع و قمع و 50 هزار مترمربع از اراضی ملی آزاد و به چرخه کشاورزی عودت داده شد.

وی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا و تصرف در اراضی ملی می‌کنند از خلع ید و قلع و قمع 35 مورد دیگر از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه خسروشاه و 23 مورد در منطقه باسمنج از توابع شهرستان تبریز خبر داد و اظهار نمود: با اجرای احکام قضایی و قلمع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در این مناطق، 15 هکتار از اراضی ملی آزاد و به اراضی کشاورزی اضافه شد.

افشانی در پایان سخنان خود، افزود: با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک ‌ترین اغماضی نخواهیم داشت.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید