Iranian Agriculture News Agency

تاکید بر آموزش های ترویجی محصول محور و مبتنی بر نیاز کشاورزان

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بر آموزش های ترویجی محصول محور و مبتنی بر نیاز کشاورزان تاکید کرد.

تاکید بر آموزش های ترویجی محصول محور و  مبتنی بر نیاز کشاورزان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، آیت عبادپور در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی اصول نگهداری و مراقبت های بعد از پیوند درختان گردو در روستای متعلق بخش آبش احمد شهرستان کلیبر با بیان این مطلب بر محصول محور بودن آموزش های ترویجی و براساس نیازسنجی های انجام گرفته تاکید کرد و خواستار استفاده کشاورزان از پتانسیل و توان کارشناسی کارشناسان مروج پهنه در سطح استان شد.

وی با تشریح طرح یاوران تولید و استفاده از ظرفیت محققین مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی، خواستار احصاء چالش ها و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان ها و اعلام به این مدیریت شده تا اینکه اکیپ اعزامی در اسرع وقت در جهت بررسی مساله یا مسائل و مشکلات موجود در راستای افزایش تولید به منطقه اعزام و راهکار ارائه کنند.

 عبادپور خدمت به کشاورزان در زمینه های آموزشی و ترویجی را وظیفه شرعی و قانونی کارشناسان ترویج سازمان و کلیه کارشناسان مروج پهنه مدیریت‌ها و مراکز جهاد کشاورزی استان دانست و بر اشاعه و ترویج طرح های کشاورزی که نتیجه بخش بوده، تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید